Re: Excel - howto

Autor: Grzegorz <grzegorznw_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 13:56:48 MET DST

Powstalo tu male nieporozuminko.
Nie potrzebuje az takiego sposobu.

Chodzi mi tylko o to aby recznie dodawac te wartosci do komorki (po
prostu w miejsce np 2 wpisac wartosc 2+2 czyli 4 ale zeby nie obliczac
tego w pamieci badz kalkulatorze tylko po prostu cos wcisnac wpisac 2 i
excel automatycznie wprowadzi tam wynik czyli 4 - oczywiscie beda ta
bardziej zlozone liczby), ponoc jest jakis skrot klawiszowy ktory to
wykonuje.

A poztym az taki lamer to ze mnie nie jest bo potrafie nieco wiecej niz
instalowac excela i wciskac F1.