Re: Udostępnainie Internetu maszynie z Linux-em

Autor: <breakpoint.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 01:35:29 MET DST

> IMO ustawienia kart sieciowych są poprawne. Nie masz tam czasem jakiegoś
> firewalla na tym W2k włączonego? Plik hosts - nie ruszany?

Byl firewall, ale juz sprawdzalem i bez niego jesttak samo... To nie o to
chodzi:-( Gdy na linux-ie zrobie
ping www.wp.pl
dostaje unknown host www.wp.pl:-( Czyli jakby DNS nieprawidlowo
skonfigurowany... Nie wiem juz co jest, jak pinguje bezposrednio IP WP, ping
stoi... Po przerwaniu dostaje podsumowanie w stylu:
25 packets transmitted, 0 received, 100% packet lost, time 23996ms
czyli nic nie dociera:-(
No i czmu ping na win2k nie dziala? A internet normalnie tak?

Pozdrawiam