Re: jaki odpowiednik Windows 2000 Advanced Server?

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 00:21:38 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:

> W2K3 EE

dziekuje za odpowiedz (za inne rowniez!)

EE = eneterprise edition, tak? (pytam, aby uniknac nieporozumien).

poniewaz zalezy mi glownie na lepszej obsludze pamieci, to moze
wszystkie wersje w2003 sa wyposazone w nia -- moze akurat na tym
poziomie nie ma roznic, jak to jest? i gdzie moglbym poczytac o
roznicach pomiedzy wersjami? nie zalezy mi na calej otoczce sieciowej
systemu lecz na lepszej pracy, jesli tak moge powiedziec, kernela. po
przesiadce z w2000pro na w2000as odczulem kolosalna roznice i nie mam
zamiaru wracac na w2000pro. czy podobne roznice sa odczuwalne pomiedzy w2003

pozdrawiam,
geos