Re: Przekierowanie folderu Moje Dokumenty

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 17:58:54 MET DST

sasha wrote:

> Chodzi o przemianowanie tego na lokalnym komputerze, na liscie Dyski
> sieciowe w Moj komputer.

chyba czegos nie lapie - jezeli przekierowujesz sciezke katalogu
domowego uzytkownika to zmieniasz to w jego wlasciwosciach - to co
widzisz we wlasciwosciach mojego komputera albo innych jest o prostu
sciezka ktora wpisales jako katalog domoy na userze - jezeli chcesz ja
zmienic to zmien to we wlasciwosciahc uzytkownika

> Aby nie widzieli ścieżki dostępu do nich, "Czego oczy nie widzą..." i nie
> próbowali dostawać się do katalogów innych użytkowników.

Chyba troche zbyt paranoicznie podchodzisz do tego :) - sprawdz
uprawnienia, nawet jezeli beda widzieli te foldery to sie do nich nie
dostana - cyba zaczynam rozumiec o co ci chodzi ale nie ukryjesz tych
danych, user ma prawo wiedziec jaka ma sciezke

Nawet jak ukrjesz to z GUI to zawsze user moze uruchomic cmd.exe i
posluzyc sie odpowiednia zmienna zeby dowiedziec sie gdzie ma ten swoj
katalog.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl