Re: DNS, Active Directory

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 12:44:49 MET DST

Adam wrote:

> Witajcie.
>
> Mam pewnien problem. Mam dwa serwery w Active Directory. Oba się replikują.
> Ostatnio (ponieważ jeden znich ma odpaść - stara maszyna) postanowiłem
> kolejny Windows 2000 server wypromować do rangi kontrolera domeny. DCPROMO
> wykonało co trzeba, po czym po restarcie zauważyłem, że DNS na tym nowym
> serwerze nie zreplikował informacji z kontrolera domeny. Ten DNS wczytuje
> jakieś swoje dane i teraz mam problem, ponieważ nie działa replikacja między
> tym serwerem a pozostałymi. Nie wiem dlaczego nie moge tego DNS ustawić tak,
> [...]

zrob tak - masz dwa DC, stary i nowy, na nowym masz poprawnie
skonfigurowana dziakajaca usluge, rozumiem ze problem jest w tym ze nie
mozesz jej zreplikowac na nowy serwer, wiec ... na nowym serwerze
utworzy zapasowa strefe standardowa, na starym serwerze zezwol na
transfer zony do tego nowego - przeciagnij zone, na tym nowym juz po
przeciagnieciu danych zrob z niej AD integrated

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl