DNS, Active Directory

Autor: Adam <laski80_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 09:22:12 MET DST

Witajcie.

Mam pewnien problem. Mam dwa serwery w Active Directory. Oba się replikują.
Ostatnio (ponieważ jeden znich ma odpaść - stara maszyna) postanowiłem
kolejny Windows 2000 server wypromować do rangi kontrolera domeny. DCPROMO
wykonało co trzeba, po czym po restarcie zauważyłem, że DNS na tym nowym
serwerze nie zreplikował informacji z kontrolera domeny. Ten DNS wczytuje
jakieś swoje dane i teraz mam problem, ponieważ nie działa replikacja między
tym serwerem a pozostałymi. Nie wiem dlaczego nie moge tego DNS ustawić tak,
aby przeciagał strefę z komputera oznaczmy to "MASTER". Gdy w konfiguracji
DNS zmieniam, że jest on typu Active Directory-Integrated i wskazuję mu
Primary master jako "SERVER1" to po restarcie ten DNS zmienia sobie sam
Primary Master na siebie samego i wczytuję swoją stara strefę.

Czy może ktoś mi pomóc w konfiguracji tej usługi ?

A.