Przywracanie Systemu plików na FAT 32 dluzsze

Autor: baca <tombacek_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 11:35:49 MET DST

Czy ktoś z "państwa" mógłby mnie uświadomić, czy istnieje możliwość
przywrocenia systemu plikow na fat 32 bez formatowania dysku....?

Zacznijmy jednak od początku... W sobote siostrzyczce się tak spieszyło, że
zamiast sobie zawrócic głowe to poprostu wyciagnmeła wtyczke z gniazdka i
komp stanąl :> Ja wniedziele pewny siebie ide odpalam .. zaczyna sie ladowac
Win XP i za raz po tym oknie gdzie jest napisc WIn XP profe pojawilo sie
niebieskie okienko z jakims tekstem ale tylko na okolo 1/3 sekundy ;/ Komp
się zresetował .... no to do cd-romu wladowalem Cd z WIn XP staralem sie
potem odpalić R -napraw... ale nie mogl;em sie zalogowac jako administratopr
pod dosem .... wiec sobie pomyslalem ze naistaluje ponownie na t co teraz
jest i jakos moze pujdzie... ale patrze a tam ...

c Windows (system plikow) nieznany
d filmy (system plikow)Fat 32

No wiecwybrałem c i komp zaczał ktrzyczec ze bez formatowania nie da sie
zainstalowc XP. ;/ Czy mozna jakjos przypisac formal plikow dla tego dysku
bez formatowania ?