Re: problem z USB

Autor: RyAn <ryszard_at_pop.e-wro.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 14:19:29 MET DST

Użytkownik "PK" <1@1.pl> napisał w wiadomości
news:opr9828zcvyg4zwa@pk.mshome.net...

> Witam,
>
> Nie mogę się zgodzić z "MalutkiTaki", że chipset VIA jest do bani. Z ALI
> też miałem kłopoty ale nigdy z VIA. Obecnie mam podpiętych do 6 urządzeń
> na USB 2.0 no i mam VIA - wszytko śmiga aż miło.
>
> To wszystko zależey od sprzętu (Producenta) urządzeń i płyty głównej.

To że jest do bani nie ja powiedziałem tylko zacytowałem odpowiedzi , które
otrzymywałem z innych (zachodnich) grup dyskusyjnych.
A pomysł z dobieraniem płyty głównej do kontrolera USB i urządzeń jest
trochę jakby
śmieszny - nie uważasz ?
Używam wyłącznie płyt Asus'a i Abit'a i na nich właśnie VIA i Ali były do
bani,
natomiast KAŻDY kontroler na NEC'u sprawował się i sprawuje znakomicie.
Jeżeli Tobie VIA działa dobrze to świetnie ale problem dla innych pozostaje.
Najtaniej i najszybciej można się go pozbyć kupując sobie NEC'a.