Re: problem z USB

Autor: PK <1_at_1.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 13:23:13 MET DST

Witam,

Nie mogę się zgodzić z "MalutkiTaki", że chipset VIA jest do bani. Z ALI
też miałem kłopoty ale nigdy z VIA. Obecnie mam podpiętych do 6 urządzeń
na USB 2.0 no i mam VIA - wszytko śmiga aż miło.

To wszystko zależey od sprzętu (Producenta) urządzeń i płyty głównej.

1. Zainstaluj sterowniki do USB magistrali od producenta płyty,
2. Przed podłaczeniem urządzenia do USB zainstaluj dołączone do niego
orginalne sterowniki prawdopodobnie instalują się jakieś domyślne, które
źle obsługują sprzęt.

Jest jeszcze do VIA takie coś jak via_hyperion 4in1_v449vp2.zip

Nie wiem jakiego typu masz USB 1.0 czy 2.0. Z tymi 1.0 były problemy
poniewaz system zapamiętuje jakie urządzenie było podpięte do danego portu.

Powodzenia.
PK