instalacja Windows 2000 instalacja dysk Serial ATA

Autor: pablo gal <pablogal_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 13:21:28 MET DST

Witam
Pewnie nie jednemu/ej z was moje pytanie wyda sie banalne ale do czego słuzą
usnety :).
Bardzo Prosze o pomoc. Mam nowego kompa Dysk 80GB Serial ATA,pamiec 512,
Karta Radeon 9600 256mb/ram. Naped Combo. Płyta główna Asus A7N8X-E Deluxe
(nForce2 400 Ultra). Panowie którzy skladali mi tego kompa zainstalowali na
nim wersje czasową Windowsa 2000. Juz kupiłem pełna wersje Windowsa 2000 PL
Pro i tu tkwi problem. Podobno musze miec jakies sterowniki controlera Dysków
SATA ale nie wiem gdzie je znaleść. Poza tym chciał bym zformatowac dysk i
wgrac windowsa 2000PL pro od początku. Czy mogł by mi ktoś pomuc i napisac
KROK po Kroku jak:
1.Zformatować dysk z pod Windowsa 2000
2.Zgrac sterowniki do controlera SATA
3.W którm momencie instalacji sytemu Windows 2000 trzeba wgrac te sterowniki
4.Czy mozna je wgrac z płyty cd czy trzeba zgrac na dyskitke
5.Jak przygotowac kompa do instalacji Windowsa 2000
6.Jaki system plików wybrac FAT czy NTFS (pracuje głównie w programach DTP -
Adobe,Corel,Macromedia)wypuszczam Postscripty