Re: Windows NT 4.0 Server ... jak zrobic standalone ?

Autor: Radekl-NOSPAM <radekl_at_post.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 13:17:11 MET DST

> Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w
> wiadomości
>
> Wypraszam sobie... U mnie działa 9 serwerów NT 4.0 i są
> najstabilniejszymi
> serwerami z całej stajni...
> :-))))))

jesli chodzi o stabilnosc to rzeczywiscie tak jest...
ja nie pamietam juz kiedy musialem cokolwiek na nim robic a
tymbardziej restartowac z powody jakiegos zwisu ;-)

no ale nadeszly nowe czasy nowe oprograomwanie wiec koleja rzeczy jest
wymiana ..
czy na lepsze .. okaze sie w praniu ;-)

pozdrawiam
rl0infeck