Re: Wyłączenie Klawiatury

Autor: Jan Bartnik <jasko_bartnik_at_op.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 20:12:42 MET DST

Wed, 23 Jun 2004 13:06:51 +0200, radzio :

> 1.no ale jak odebrac usera (W XP HOME EDITION) prawa do instalacji urzadzen
> bo ja nie mam pojecia ??
> 2. pytanie czy wszystkie klawiatury na USB sa takie same ze jesli podepne
> jedna i ja wylacze to wszystkie nastepne beda juz wylaczone ?? bo moge to
> zrobic raz a pozniej komputerek stawiam zeby sie zadzil wlasnymi prawami ...
> i nie wiem co userzy beda chcieli wepchnac do gniazda usb (nawet lyzki czy
> inne nie przystosowane do zlacza USB rzeczy :) )
>
> pozdrawiam
> radzio

Wlasciwie to wszystko juz chyba zalezy od tego do czego ma sluzyc to zlacze
USB. Najprosciej sie go pozbyc (zagipsowac mozna :P). W biosie wywalic
mozna a jesli to za malo to usunac sterowniki usb z dyskacza ... i pomyslec
ze w linuxie to sie robi jednym czy dwoma kliknieciami :P