Re: Wyłączenie Klawiatury

Autor: radzio <radzio_wSOMETEXT_at_SOMETEXTpoczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 13:06:51 MET DST

> a control panel -> system -> hardware -> device maanger i wylaczenie
> odpowiednich urzadzen tudziez to samo w rejestrze + odebranie userom
> prawa do instalacji urzadzen nie zadziala ??

1.no ale jak odebrac usera (W XP HOME EDITION) prawa do instalacji urzadzen
bo ja nie mam pojecia ??
 2. pytanie czy wszystkie klawiatury na USB sa takie same ze jesli podepne
jedna i ja wylacze to wszystkie nastepne beda juz wylaczone ?? bo moge to
zrobic raz a pozniej komputerek stawiam zeby sie zadzil wlasnymi prawami ...
i nie wiem co userzy beda chcieli wepchnac do gniazda usb (nawet lyzki czy
inne nie przystosowane do zlacza USB rzeczy :) )

pozdrawiam
        radzio