Poziom tuszu w HP 3550

Autor: Marcin Nowak <a.m.nowak1_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 11:30:39 MET DST

Witam serdecznie.
Mam do Was pytanie dość chyba banalne. Zakupiłem drukarkę HP 3550 i kiedy po
zużyciu się pojemników z tuszem napełniłem je drukarka zaczęła znowu
drukować tyle tylko, że driver drukarki w monitorze tuszów ciągle widzi
pojemniki jako puste i pomimo ponownego wyciągnięcia i zainstalowania tuszy
problem pozostał.
Bardzo proszę o pomoc ponieważ chciałbym by monitor tuszy wskazywał jego
ilość w pojemnikach. Chyba nie ma to nic wspólnego z tym, że pijemniki
zostały napełnione przy pomocy zestawu a nie zakupione nowe oryginalne.
Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc.