Re: telekonferencja audio/video

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 11:31:39 MET DST

Michal Kwiatkowski wrote:

> Tomasz Onyszko wrote:
>
> Popieram - ja używam Sony. Współpracuje z NetMeetingiem po drugiej stronie
> ale straszliwie spada jakość. Jeśli ma być to profesjonalnie to TYLKO
> specjalistyczne diwajse po obu straonach, najlepiej puszczone po podwójnym
> ISDN-ie nie po TCP.

No sony zle nie jest :) - ISDN to przydaje sie wiecej nic 2B+D :)
ale nawet na takim laczu (czyli 2B+D) ogladanie w jendym telewizorku
matrix z DVD z dzwiekiem a na drugim w tej samej sesji rozmawianie sobie
z prezenterem z zagranicy robi wrazenie na kazdym :))

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl