Re: Symantec zabija siec ?

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 16:43:35 MET DST

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cba25p$5nr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ethereal to sniffer, więc pomiędzy serwerem a klientem. Najlepiej
> najpierw między tymi, co działają szybko, a potem między tymi, co się
> wloką. A szukać należy różnic.

Zainstalowalem NetCrucha
i o to wyniki:

Swich mam na szczescie zarzadzany wiec moge duzo wiecej wyciagnac informacji
niz z normalnego
Port osoby ktora nie ma bledow nie wykazuja zadnych erorow
Port osoby ktora ma problem z dlugim czasem bledow tez nie wykazuje, ale
ping do tej osoby bardzo czesto idzie powyzej 10ms
Port osoby ktora ma czasmi problemy pokazuje na przestrzeni 4dni 77 blednych
pakietow
do tego swicha podpiety jest tez Hub 3com 10MBit ktory przez 4 dni pokazal
975 bledow

i teraz pytanie co dalej ?

--
Zdzisław Landowski vel CodeBoy