xcopy w w2k - wymiekam

Autor: Grzegorz <spam_at_nie.com>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 13:21:35 MET DST

Witam

Problem dotyczy xcopy /d przy kopiowaniu na udzialy sieciowe (testowalem
kopiowanie na udostepniony dysk stacji z win98 oraz volumen NetWare)
Dziala to tylko z niektorymi plikami! Nie moge dojsc od czego to zalezy.
Kopiujac na inna partycje na tej samej stacji jest ok.
Zeby bylo wszystko jasne, robie to np tak:
xcopy plik1.roz k:\ [gdzie k: to zamapowany dysk sieciowy] - jest
OK, plik skopiowany
xcopy plik1.roz k:\ /d - OK, komunikat "0 plikow skopiowanych"
teraz
xcopy plik2.roz k:\ - OK, plik skopiowany
xcopy plik2.roz k:\ /d - pyta czy zastapic plik!
Oczywiscie plik2.roz nie byl modyfikowany przed wydaniem drugiej komendy do
jego kopiowania.
Odpada uzycie opcji /y poniewaz te xcopy potrzebne mi jest do codziennego
kopiowania wiekszej ilosci plikow z poziomu skryptu wsadowego.
Windows 2000 professional, sp4, dzieje sie to zrowno przy kopiowaniu z
pratycji NTFS jak i FAT32. Jest tam tez NAV...
Dotyczy to wszystkich plikow w pewnym katalogu i jego podkatalogach. Ale po
skopiowaniu przykladowego pliku (poprawnie sie kopiujacego) z innego
katalogu do tego problemowego - jego kopiowanie nadal przebieg OK.
Problemowe pliki byly tworzone na przestrzeni ostatniego roku.
Jesli ktos wie dlaczego tak sie dzieje to prosze o pomoc. Mnie juz szlag
trafia :)

Pozdrawiam
Grzegorz