WinXP i zdalna praca przez modem.

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 12:30:43 MET DST

Witam.

Chcę mieć możliwość pracy z jednego komputera na drugim.
Na obu kompach WinXP Pro, łącze modemowe 64k (1 kanał ISDN) wdzwaniane.
Nie wiem jak pracuje toto jeśli chodzi o szybkość odświeżania obrazu, więc
powiem, że głównie chodzi mi o uruchomienie usługi telnet na komputerze
zdalnym z komputera w domu.

Czyli, dzwoni mi komp zdalny do domu (inicjowany przez kogoś tam przy
komputerze), a ja odbieram połączenie i mam pulpit (czy też tego telneta)
komputera zdalnego i na nim pracuję

Czy ktoś takiego robił i może pomóc co i jak?

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.