Wyłączenie dysku

Autor: kpawel <USUN.kpawel_at_kr.onet.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 00:17:27 MET DST

Witam,
Czy mozna w W2k kazać dyskowi się wyłączyć ??
Mam taką sytuację:
Mam dysk "główny" (system, dane, itp). Do kieszeni wkładam drugi dysk i
właczam system. Robie archiwum, kopiuje jakiestam costam. No i
wypadałoby komputer wyłączyć, dysk wyjąc. Ale jest to problem ponieważ
kopiowanie danych zajmuje dyużo czasu i podczas tego przewaznie zajmuje
się już swoją robotą; oprócz tego mój system dość długo wstaje i byłoby
to dość męczące ;))
W takim razie: czy mozna jakos kazać dyskowi żeby się wyłączył ??
Fizycznie żeby przestał się kręcić. Zależy mi tylko na tym, żeby się nie
grzał i nie huczał.
Przykładowo Freesco tak robi z dyskiem - odjezdza głowicami i dysk
wyłącza. Czy można tak pod W2k ??

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >