Re: kopie zapasowe partycji NTFS na DVD

Autor: Malutki_Taki <rychu_at_NSP.koty.org>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 19:45:49 MET DST

news:9d0b7d7928e55866fdd12552dcef2169@kwinto.2com.pl...

> : Pod względem dokładności kopii partycji najlepszy jest IMO BootIt Next
> : Generation http://www.terabyteunlimited.com. Potrafi on także nagrywać
> : bezpośrednio na DVD.

Tylko że BootIt jst tragicznie powolny w porównaniu do Drive Image.
Kompresję obrazu też ma niekoniecznie dobrą - też w porównaniu do
DrvImage.
Ten sam obraz robiony BootIt / DrvImage : 36 min / 11 min ( na USB2 dysk )
Poza tym są jeszcze inne niedogodności Bing w porównaniu z DRVImage.
Najważniejsza dla mnie to konieczność wychodzenia z systemu żeby zrobić
obraz.
Zastrzeżenia , które czytałem w stosunku do DImage są takie że potzrebuje
256 MB RAM. To chyba nie jest bardzo poważny zarzut.IMO.

--
pozdrowienia
RyAn Z.