Re: Problem po odinstalowaniu MyIE

Autor: Tomek <pleban001_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 18:23:18 MET DST

On Sun, 20 Jun 2004 11:44:52 +0000 (UTC), "Piotr "
<competer1@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

>W outlooku z pakietu Office XP, w poczcie, klikajac na link otwiera sie
>okienko z MyIE z wyborem języka. Teoretycznie nie powinno juz być niczego po
>tej nakładce, ale jednak. Ten bład powoduje, że nie można w prosty sposób
>otworzyć czegokolwiek z pozycji Outlooka.

Prawdopodobnie przy odinstalowywaniu zapomniałeś kliknąć na opcję
"Przywróć moją domyślną przeglądarkę(Restore Last Default
Browser)",dlatego powiązania z plikami nie zostały przypisane
poprzedniej przeglądarce.Możesz ponownie zainstalować MyIE i to zrobić
lub prościej ściągnąć plik rejestru przywracający automatycznie IE
jako domyślną przeglądarkę.Oto link do strony traktującej o tym (tip
40):

http://www.mvps.org/sramesh2k/IEFAQ.htm#myie2