blue screes przy uruchamianiu, cośz grafiką??

Autor: Albert <guzal_at_go2.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 18:16:30 MET DST

Witam
Mam problem z windowsem XP albo ze sprzetem
Sytsuacja zaczeła się po zmiani karty grafiki z ATI radeona 9000 na Asusa
Gforca 5700 FX
Co jakiśczas w trakcie uruchamianie systemu już po załadowaniu pulpitu itp.
następuje restart, a w zasadzie po wyłączniu opcji restartu w windowsie
niebieski ekran i opis

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
standardowa formuła
STOP 0xoooooo50 itp

Co może być przyczyną?? co oznacza ten błąd??
Dodam że sprzęt to Athlon 1700 (troszke podkręcony) płyta Soltek na
nforcea2, zasilacz Chiftec 300 W, i pare drobiazgów więcej. Po restarcie i
ponownym umurhomieniu komputera komp pracuje poprawnie, nawet jak go się
obciąży grami itp, potrafi chodzić tydizeń poprawnie bez wyłączania.

Poproszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
być możę trzeba coś w biosie przestawić? ale ja nie wiem co. Acha mam
ustawiona na AGP 8

PS. Czy ktokolwiek z was używa grafiki Asusa jakiegoś FX-a?? Pytam bo tam
jest dołączona aplikacja ASUS SMART DOCTOR teraz najnowsza wersja to 4.33,
ale ta aplikacja to badziew, bardoz czesto przestawia sobie tryb pracy
obrotów wentylatora, poóźniej trzeba ponownie kliknąć zastosuj aby przeszedł
na steroowanie albo manualne albo temperaturowe. Czy u Was też tak
badziewnie to działa??
A może przyczyną restartów może być SMART DOCTOR?