Re: Windows XP Pro - dwóch userów na jednym kompie - osobne konta

Autor: Loo <monsterjojo_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 14:56:52 MET DST

Użytkownik " MFD" <mfd@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:cb1bs3$58i$1@inews.gazeta.pl...

> np. gg, icq, outlook itd. otwierały się spersonalizowane
> (hasła, konta itp.)? Jak na razie to nie bardzo działa... np. ICQ
odmawia
> posłuszeństwa, bo gdy chcę wejść z mojego konta, to pisze "another user
on
> this computer is using ICQ Standby Mode". Jak to w ogóle ugryźć? Jest
może w
> sieci jakiś polskojęzyczny tutorial na ten temat?

Nie jestem pewien, czy to zadziala, ale przy instalacji programow masz
opcje, czy program ma byc dostepny dla wszystkich uzytkownikow, czy tylko
dla Ciebie. Ja sprobowalbym zainstalowac dwa razy takie programy jak icq i
gg, spod kazdego konta i za kazdym razem zaznaczajac, ze tylko Ty chcesz
korzystac (instalacja w osobnych folderach). Nie wiem, czy to zadziala,
ale taki mi pomysl przyszedl do glowy. No a w Outlooku to masz tzw.
"osobowosci", czy to nie rozwiazaloby Twoich problemow?

pzdr. L.