Windows XP Pro - dwóch userów na jednym kompie - osobne konta

Autor: MFD <mfd_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 14:34:11 MET DST

Witam.

Zapewne temat był wałkowany x razy, ale nie wiem wg jakiego klucza szukać w
google, więc zapytam

Czy ktoś może robił u siebie coś takiego, żeby z kompa korzystały dwie
osoby, np. brat i siostra ;-) (dwa konta)? Chodzi mi o to, że zrobiłem już
dwa osobne konta, w jednym jestem ja (jako administrator). I teraz, jak
zrobić, żeby trzon programów (Word, Excel itp.) był dostępny dla obu userów
identycznie, a np. gg, icq, outlook itd. otwierały się spersonalizowane
(hasła, konta itp.)? Jak na razie to nie bardzo działa... np. ICQ odmawia
posłuszeństwa, bo gdy chcę wejść z mojego konta, to pisze "another user on
this computer is using ICQ Standby Mode". Jak to w ogóle ugryźć? Jest może w
sieci jakiś polskojęzyczny tutorial na ten temat?
Generalnie, chciałbym określić dla tej drugiej osoby dostęp do konkretnych
programów, konkretnych katalogow i dysków na kompie (nie wszystkich) i
ustawić jej "personalne" ICQ, gg i outlooka. Reszta konfiguracji kompa ma
być w obydwu kontach taka sama.

Jeśli było, to może jest jakiś link do opisu takiej konfiguracji?

sys: Windows XP Pro