dziwnie wywalone dane z dysku

Autor: Mateusz Chmurzyński <chmura99_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 11:43:20 MET DST

Witam!

Mam naprawdę wielki problem. Zacznę od opisania sytuacji:

Przeglądałem katalogi na dysku i niechcący wrzuciłem (zsunięcie się kursora)
katalog D&D (zawierający też inne erpegi) do sąsiedniego katalogu. Wszedłem
do niego, wyciąłem D&D i próbowałem wkleić na swoje miejsce. Wyświetliło
się "brak dostępu do katalogu - nie można przenieśc pliku Szablonbohatera
(wzór w excelu do statystyk)". Nowy katalog D&D (pusty) jednak sie stworzył.

Wróciłem otworzyć katalog D&D (ten stary, wrzucony przypadkowo do innego
folderu), abysprawdzić o co chodzi. Wyświetliło się "D:\xxx\D&D nie jest
dostępony. Odmowa dostępu". Przy czym ten katalog jest traktowany (tak mi
się
wyświetla) jako pusty (zeromiejsca na dysku)!

Uruchomiłem ScanDisca. Sprawdzało, sprawdzało - nic. Nadal brak dostępu.

Próbowałem Norton UnErase Wizard. Nie ma tam tych plików.

Dlatego mam do wielką prośbę: czy ktoś wie, jak przywrócić mój katalog?
Gdzie mogą na dysku znajdować się pliki z niego? Może istnieją jakieś
programy do przywracania "wymazanych" plików? Bardzo mi na tym zależy, to
cała moja półroczna praca.

Co do "znikniętych" plików - tak to by wyglądało, jakby te dane nadał były
nadysku (tak mi się zdaje) - tylko brakowałoby możliwości dostepu do nich. I
nie wiem jak to naprawić.

Będe dozgonnie wdzięczny za odpowiedź.

--
Pozdrawiam Mateusz "Matis99" Chmurzyński