Win XP, 3 pytania

Autor: ATZ Rzeszow <atz_rzeszow_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 11:23:31 MET DST

Witajcie

Mam 3 problemy z win xp:

1. W eksploratorze przestało działać wyszukiwanie plików. Pojawia się
komunikat: "Nie można odnaleźć pliku wymaganego do działania Pomocnika
wyszukiwania. Być może trzeba uruchomić instalatora"

2. ACDSee namieszała w systemie i teraz w menu kontekstowym eksploratora
na 1-szym miejscu jest polecenie "Wyszukaj" zamiast "Otwórz". Jest to
mocno wqrzające, bo przy podwójnym kliknięciu zamiast otwierać plik włącza
się wyszukiwanie. Da się to naprawić, pewnie trzeba zmienić coś w
rejestrze?

3. W win 98 mogłem normalnie zamknąć system przyciskiem zasilania. W xp
jest to niemożliwe :-( W oknie 'Wygaszacz ekranu -> Zasilanie ->
Zaawansowane -> Przyciski zasilania' jest puste miejce :-( Tak się
złożyło, że w tym samym czasie robiłem upgrade biosu i zmieniałem system:

Płyta: Soltek SL-75KV+ z Duronem 700
było ok: Win 98 i BIOS: Award BIOS v.6.00 PGN, Release Date: Sept. 2000
jest do bani: Win XP PL i Award BIOS v6.00 PG, REV Q10 - włączona funkcja
ACPI

Sprawa dotyczy 3-ch różnych kompów.

--
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.