Re: K³opot z jakim? .exe

Autor: Jacek* <jacms_cut__at_it-faq.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 23:17:56 MET DST

zd9WYTNIJTO@poczta.onet.pl,
'16 Jun 2004 22:13:47 +0200', napisa³(a):

>Dziêki za wskazówki :)

Drobiazg.

>Ten link jaki¶ martwy ;(
>Obawiam siê, ¿e okre¶lenie: "win9x" nie dotyczy mojego Me?
>Mog± mnie tam poszczuæ psami ;)

Wskazany FUT jak najbardziej wlasciwy - Me jest kontynuacja 98.
Poszczuc nie poszczuja, najwyzej zazyjesz troche zlosliwosci. A tam
lepiej znaja sie na plikach systemowych Me podanych w logu.
Tu jest grupa o problemach zwiazanych z linia nt, czyli Windows NT,
2000, XP, 2003.

>Byæ mo¿e, ale czy to da siê ca³kowicie (w ka¿dym przypadku) unikaæ ?

Tak.

>Tu ¿e¶ mnie zaskoczy³!
>Za rad± pewnego "speca komputerowego" zainstalowa³em dwa, bo jak mówi³: "od
>nadmiaru ³eb nie boli - jak jeden z nich przepu¶ci robaka, to drugi mo¿e go
>zatrzymaæ". To mnie, laika, wówczas przekona³o, bo wydawa³o siê do¶æ sensowne ;)
>A jakie widzisz przeciwwskazania dla stosowania dwóch ¶cian?

Dobrze, ze uzyles cudzyslowia przy slowie spec.
Aby nie wdawac sie w dywagacje to zacytuje 2 fragmenty:
- ze strony Tiny PF:
"On a very rare occasion your Windows may not start correctly or at
all. This may occur if combining several firewalls together..."
- ze strony Sygate'a:
"Can Sygate Firewall coexist with other firewalls?
No, Sygate Personal Firewall STD and Sygate Personal Firewall Pro will
not function while another firewall are running. In order to properly
run SPF you will need to uninstall any other software firewalls prior
to installing SPF"

>Dlaczego?

Bys nie mial klopotow z jakims .exe.

>Mogê prosiæ o rozwiniêcie? Nie kapujê o co i o które chodzi :(

1. O co? Jak wyzej. Bys nie mial klopotow z jakims .exe.
2. O ktore?
- yiebio5_1_6_0.cab
- CursorManiaInitialSetup1.0.0.6.cab
- yinst0309.cab
A to nie wiem res://alxtb.dll/review.htm?

No i powtorze sie:
Logi z Hijack wysyla sie na odpowiednie fora:
http://www.lurkhere.com/~nicefiles/
http://www.spywareinfo.com/~merijn/forums.html

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
...straszna tu nuda jak nie jakies ogloszenia to jakas beznadzieja o dupie