Re: K³opot z jakim? .exe

Autor: <zd9WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 22:13:47 MET DST

Dziêki za wskazówki :)

> Sprobuj zameldowac na wlasciwej grupie.
> FUT na news:pl.comp.os.ms-windows.win9x

Ten link jaki¶ martwy ;(
Obawiam siê, ¿e okre¶lenie: "win9x" nie dotyczy mojego Me?
Mog± mnie tam poszczuæ psami ;)

> Poza tym tak na pierwszy rzut oka z loga wynika Twoja lekka
> niefrasobliwosc w klikaniu na wyskakujace linki w przegladarce.

Byæ mo¿e, ale czy to da siê ca³kowicie (w ka¿dym przypadku) unikaæ ?

> I male rady:
> - nie uzywaj 2 firewalli jednoczesnie.

Tu ¿e¶ mnie zaskoczy³!
Za rad± pewnego "speca komputerowego" zainstalowa³em dwa, bo jak mówi³: "od
nadmiaru ³eb nie boli - jak jeden z nich przepu¶ci robaka, to drugi mo¿e go
zatrzymaæ". To mnie, laika, wówczas przekona³o, bo wydawa³o siê do¶æ sensowne ;)
A jakie widzisz przeciwwskazania dla stosowania dwóch ¶cian?

> - ogranicz liczbe toolbarow

Dlaczego?

> - zainteresuj sie niektorymi cab'ami (yahoo)

Mogê prosiæ o rozwiniêcie? Nie kapujê o co i o które chodzi :(

Pzdr.,
zd.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl