Re: Blad w windows XP

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 22:03:32 MET DST

Proces Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> zwrócił błąd:

> A próbowałeś odinstalować KPF i kartę sieciową (może nawet
> z wyciągnięciem jej z komputera), a potem spróbować jeszcze
> raz zainstalować kartę?

Tak. Niestety nie daje się odinstalować (Failed to uninstall the device.
The device may be required to boot up the computer.). To jest notebook ze
zintegrowaną sieciówką, więc nie mogę jej wyciągnąć. Nawet w Safe Mode nie
można tego zrobić. Kiedy próbuję zainstalować sterowniki producenta (Sony)
ponownie to twierdzi, że już są zainstalowane, zgodnie zresztą z prawdą.
Kiedy próbuję zainstalować z windowsów wyskakuje "The system cannot find
the file specified". No i teraz już zawsze mam żółty wykrzyknik w Device
Managerze.

> Na pewno nie ma kilku opcji KPF, m.in. kontroli podmiany
> i uruchamiania aplikacji. To czysta zapora sieciowa. Nie
> wiem, czy nie brakuje mu większej liczby opcji dostępnych
> w KPF, bo KPF bawiłem się dosłownie jeden wieczór i w sumie
> nie byłem w stanie go opanować dobrze -- ma strasznie zagmat-
> wany interfejs. Outpost jest natomiast czysty i przejrzysty,
> a na pewno ma wszystko, co potrzebne jest zwykłej zaporze
> sieciowej: reguły "per-application", kontrola ruchu w obie
> strony, filtry na poziomie systemu dotyczące ICMP i NetBIOSu...

Zawsze myślałem, że "per-application" to już więcej niż standard firewalla
sieciowego. Nie jest więc źle. :)

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze