Re: W2K: Jak zmienić literki napędów ?

Autor: ArD <ard_at_piwko.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 21:55:27 MET DST

Dnia 2004-06-16 18:41, Użytkownik Publicon napisał:
> Witam,
>
> Po instalacji Windowsa sytuacja jest taka: dysk systemowy (partycja 1) to C,
> CDROM to E, druga partycja to F. Jak zrobić, aby to było po kolei, aby było
> D, a CDROM na końcu ? "Literatura" radzi, aby skorzystać z Menadżera Dysków
> (cokolwiek by to nie było), niestety ja czegoś takiego u siebie nie

Cos słabo szukałeś. Panel sterowania --> Narzędzia Administracyjne -->
Zarządzanie komputerem --> Magazyn --> Zarządzanie dyskami.
PPM, zmień literę dysku i scieżke. Następnie edytuj. Pamiętaj, żeby
najpierw "zwolnić" daną literę a potem nadać innemu dyskowi.

To jest to samo, co u Marxa, ale w wersji windows, czyli nie na skróty.

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!