Dziwny (chyba) problem z USB Pen Drivem...

Autor: KJC <ttamtam_at_[sth_to_cut>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 19:04:08 MET DST

Witam...

Wahając się, czy nie zostanę odsądzony od czci i wiary i odesłany na
pl.comp.pecet z etykietką NTG decyduję się zaryzykować...;-)

Byłem dzisiaj u kolegi z USB PenDrivem, skopiowałem na niego nieco danych,
przyszedłem do domu i podłączam go do komputera... I wyskakuje coś "a la"
niebieski ekran, na którym opis problemu... Niewiele udaje się z tego
odczytać, gdyż 1: zamiast polskich znaków są "krzaczki" i 2: nastepuje dość
szybkie 'zrzucanie' danych z pamięci operacyjnej na dysk... (o ile dobrze
odczytałem).

Udało mi się spisać jedną linijkę: "DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL".

W innych pisze coś o uruchamianiu w trybie awaryjnym i BIOSie.

PenDrive'a podpinałem do różnych gniazd USB i za każdym razem to samo.
Ponadto na jednym z portów mam zewnętrzną nagrywarkę, która działa. Nie
widać żadnych wyświetlonych konfliktów sprzętowych.

Proszę o wszelką pomoc... Dziękuję...

KJC