Re: Shadow Copy - jak to działa ?

Autor: Tomasz Rosikoń <t.rosikon_at_ce3.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 08:57:45 MET DST

> OK, ale czy to nie wskazuje na to ze zanika ci polaczenie pomiedzy
> serwerkiem a NAS ?

hmm to właśnie na NAS'a przeniosłem wszystkie Home i inne zasoby
użytkowników wiec z jakim serwerkiem miałoby znikać połączenie ?
Dokałdnie to jest HP NAS 1000 z preinstalowanym Win2k3 i jego
przeznaczenie to serwer plików (stary troszkę sie zamulił - ale pozostał
kontrolerem domeny i jest to Samba)
więc chyba to nie wina połączenia miedzy maszynami :(

pozdr
Tomasz Rosikoń