zasob ipc$

Autor: Kudlaty <hover27_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 08:58:31 MET DST

Witam mam nastepujecy problem.Na komputerze z win xp pro jest udostepniona
drukarka.Gdy chce dodac drukarke z komputera z windowsem me pojawia sie
monit:
zasob: \\ nazawa_komputera\ipc$
haslo:

I wlasnie jest problem bo nie wiem jakie haslo mam tam wpisac.Na kompie jest
jeden uzytkownik i ma haslo.Ale on nie dziala.Konto goscia jest
wlaczone.Calosc pracuje w grupie roboczej.Jak to wszystko poustawiac zeby
dzialalo?Pozdrawiam i dziekuje