Re: Nie moge sie zalogowac

Autor: markop <markop_at_megapolis.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 16:07:19 MET DST

Dnia Mon, 14 Jun 2004 13:28:14 GMT, RoB napisał(a):

> Mam nadzieje, ze nie podawales hasla podczas instalacji.

Tego nie wiem, bo nie ja instalowałem.

> Wlacz komputer, na obrazie powitalnym

Tzn. wtedy, kiedy jest obraz z windows xp, czy wtedy, gdy jest okno
logowania?

>ederz podwojnie szybko ctrl+alt+del.

Tak robie, ale nic się nie dzieje, tzn. pojawia się okno logowania takie
jak i bez wciskania ctrl+alt+del.

> Powinno ci sie pokazac okno w ktore wpisz administrator i kliknij OK, bez
> podawania hasla (jezeli takiego nie bylo podczas instalacji).

Niestety "zalogowanie jest niemożliwe".
Czy jeśli podczas instalki było podawane hasło, to po jego wpisaniu system
się odpali? Jeśli tak, to spróbuję dorwać instalatora i spytać go o nie...

>Po zalogowaniu wejdz do Start -> Wykonaj i wpisz tam "control userpasswords2"
> (bez cudzyslowia).

No właśnie to tam coś "namieszałem" :(

>Dalej jest proste. Powodzenia!

 Dzięki serdeczne za pomoc :) Będę walczył...

--
Pozdrawiam,
m@rkop