Re: Nie moge sie zalogowac

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 15:28:14 MET DST

"markop" <markop@megapolis.pl> schreef in bericht
news:i8lgub4702wg$.11xrhyzp3jnbi$.dlg@40tude.net...
> Witam serdecznie po raz pierwszy na tej grupie :)
> Niestety nie znalazłem w archiwum recepty na mój problem. Win xp z
jednym
> kontem, na które było hasło. W panelu ustawiłem (tak mi się wydaje), aby
> podczas startu nie pytał o hasło. No i teraz wyskakuje okno logowania z
> nazwą użytkownika, ale hasło nie działa. Co można zrobić w tej sytuacji?
> Bardzo proszę o pomoc, bo córka stoi nade mną i suszy mi głowę...
> --
> Pozdrawiam,
> m@rkop

Mam nadzieje, ze nie podawales hasla podczas instalacji.
Wlacz komputer, na obrazie powitalnym ederz podwojnie szybko ctrl+alt+del.
Powinno ci sie pokazac okno w ktore wpisz administrator i kliknij OK, bez
podawania hasla (jezeli takiego nie bylo podczas instalacji). Po
zalogowaniu wejdz do Start -> Wykonaj i wpisz tam "control userpasswords2"
(bez cudzyslowia). Dalej jest proste. Powodzenia!