Import profilu z katalogu.

Autor: Damian Einherjer <damsob_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 21:50:16 MET DST

Witam serdecznie!

Jestem użytkownikiem systemu Windows XP Pro. Po normalnym użytkowaniu
komputera, wyłączyłem go normalnie i tak samo normalnie uruchomiłem. Moim
oczom jednak ukazał sie już zupełnie inny pulpit i w ogóle wszystko jest
inne. System stworzył nowego użytkownika i w katalogu Documents and Settings
powstal nowy folder z ustawieniami. Moj stary folder z ustawieniami również
się tam znajduję i zdaje sie być nietknięty. Chciałbym go przywrócić, tzn.
przypisać ten folder do aktualnego użytkownika, tak żeby po uruchomieniu
systemu wszystko wróciło do normy. Jak to zrobić??? Męczę się z tym od dwóch
godzin i nic. Co muszę zmienić? Zapewne jakieś wpisy w rejestrze, tylko
które??? Na komputerze zawsze był jeden użytkownik o określonej nazwie i
chce, żeby tak pozostało.

Pomóżcie!!!

Pozdrawiam,
Damian vel Einherjer.