Re: Dźwięk w Win 2000. Reinstalacja...

Autor: ArD <ard_at_piwko.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 20:54:17 MET DST

Dnia 2004-06-11 20:01, Użytkownik Webek napisał:

> Z tą różnica ze nie mogę usunać "koderów-dekoderów wideo i dźwięku"... :|

?

Wywal wszystko co się da. Nie wszystko trzeba, żeby sytem wykrył kartę
po restarcie. Choć zdarzyło mi się kiedyś, że po zainstalowaniu
nimocodec, nawet gry nie działały (1) i pomógła tylko reinstalacja
systemu. Bo cholerstwa za nic nie mogłem się pozbyć.

(1) Freelancer. W trzeciej misji dolatywałem do grupy myśliwców, które
miały mnie zaatakować. A one stoją i nic nie robią! Nie można było
ukończyć gry.

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!