Re: Replikacja SYSVOL

Autor: serwan <serwan_at_skasuj.il.pw.edu.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 09:12:02 MET DST

On Tue, 8 Jun 2004 11:20:34 +0000 (UTC), "Jarek Smolira"
<smolir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>czesc
>
>mam taki problemik.
>Odtworzylem backup z tasmy do jakiegos folderu obok, byl tam min SYSVOL.
>Potem to wszystko skasowalem (nie bez problemow)zostal tylko
>DO_NOT_REMOVE_NtFrs_PreInstall_Directory. I co ? Wykasowalo mi tez caly
>SYSVOL z oryginalnej lokalizacji. Zdaje sie ze mam dodatkowy folder do
>replikacji, jak sie go pozbyc bez utraty orginalu. ?
>
>Jarek

he!.. kolega zmienil prace (zeby nie bylo ze to ja :) ), i grzebiac w
jego bebechach zauwazylem katalog netlogon w c:\temp; niewiele myslac
skasowalem i.. uzytkownikom sie przestaly wykonywac skrypty logowania.
podobnie jak u przedmowcy usuwajac netlogon z c:\temp usunalem go
rownocesnie z c:\winnt\.., jak i dlaczego - pojecia nie mam.
odzyskalem netlogon z backupu, ale nadal jest w dwoch miejscach.
dolaczam sie do pytania jak usunac zbedny kawalek netlogona
pozdrawiam
serwan