Replikacja SYSVOL

Autor: Jarek Smolira <smolir.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 13:20:34 MET DST

czesc

mam taki problemik.
Odtworzylem backup z tasmy do jakiegos folderu obok, byl tam min SYSVOL.
Potem to wszystko skasowalem (nie bez problemow)zostal tylko
DO_NOT_REMOVE_NtFrs_PreInstall_Directory. I co ? Wykasowalo mi tez caly
SYSVOL z oryginalnej lokalizacji. Zdaje sie ze mam dodatkowy folder do
replikacji, jak sie go pozbyc bez utraty orginalu. ?

Jarek