Re: udostepnianie polaczenia w nt 4

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 16:22:53 MET DST

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ca9jls$69n$4@nemesis.news.tpi.pl

> A może tak... kupić na Allegro parę padlaków, położyć na tym linuksa z
> iptables (i opcjonalnie jakimś międzymordziem), cbq, squid, dnscache,
> dhcp i czymś tam jeszcze, a później oferować za przystępną cenę
> zadającym takie pytania? :)

Kurczę... właśnie pastwię się nad takim padlakiem ;-), postawiłem na nim
PLD, iptables, SurgeMail (bo na tandem Exim/Cyrus nie miałem już sił) i
parę innych drobiazgów. Ale że bez instalacji KDE i pogooglowania za
hintami się nie obeszło, więc padlak ewoluował do przyzwoitego
PII/128RAM. Podsumowując koszty komputera i czasu straconego na żmudną
konfigurację systemu - chyba lepiej było jednak zdecydować się na któryś
z modemorouterów, np. z serii Vigor.....

/odpowiadając zmień px na pl/