nachi

Autor: sebastian <sebastian.duda_at_wsi.edu.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 16:10:18 MET DST

Czy wie ktos mkoze czy robal NACHI.B moze byc odpowiedzialny za połączenia
miedzynarodowe, cos jak dialer. miałem ich troche na rachunku, wykluczam
połączenia przez dialery, miałem jednego lecz nie zdązył sie połączyc i miał
inny numer niz widnieją na bilingu. połączenia miedzynarodowe sie skończyły
a zadnego innego dialera nie wywalałem ..... ?