Laptop Toshiba i problem z dostepem do otoczenia sieciowego

Autor: Grzegorz <grzegorznw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 22:26:26 MET DST

Witam

Kupilem Laptopa Toshiba Satellite Pro M30 - ma on sieciowke zwykla oraz
sieciowke bezprzewodowa.

Na laptopie tym byl juz orginalnie zainstalowany i skonfigurowany
Windows-XP. Niestety tu powstaje problem bo mam prawidlowo ustawiona siec
(adresy IP, maske, brame, DNS - systemowego firewola wylaczonego,
odpowiednia grupa robocza, nazwa komputera) - z laptopa tego moge przegladac
siec lokalna (po kablu) siedziec w necie ale nie moge dostac sie do tego
laptopa z sieci - z innego komputera. Jesli cos udostepnie to jak w
otoczeniu sieciowym klikne na tym laptopie to pokazuj ze tego komputera nie
ma w sieci ( aprzeciez jest bo w druga strone wszystko chodzi) -
przypuszczam ze to kwestia jakis ustawien i firmowego oprogramowania
Toshiby. - Przeinstalowalem nawet system na nowo z plytek dostarczonych
razem z laptopem ( 2 cd do odtwazania systemu po awari) ale wciaz jest to
samo.

Sam juz nie wiem co jest grane - juz tyle kompow ustawialem do pracy w sieci
ale ten to jakis kosmos - co oni w tej Toshibie zainstalowali - czy to
jakis ikryty firewall ??
Mozze ktos wie w czym jest problem ??

Dzieki za pomoc.