Re: Rozpakowywanie zip

Autor: Marek Janaszewski /USUN_TO. z adresu!/ <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 22:10:23 MET DST

W wiadomości: jlh9c0p69kjb1egdt120imkpvj9a34hf4h@4ax.com,
Radosław Popławski <radekp@alpha.net.pl> napisał(a):
> Zainstalowałem na XP FilZip, a potem zdeinstalowałem.
>
> Pozostał jeden problem -- nie mogę teraz obsługiwać tzw. Folderów
> Skompresowanych. XP nie chce teraz mi tego rozpakować, lecz poszukuje
> filzip.exe :/
>
> Jak to naprawić? (przywrócić defaultowe ustawienia XP).

Witam!

Plik: Reg_ZipFolders.bat
@echo pff
rem Przywraca w Windows funkcje folderowa ZIP
regsvr32 zipfldr.dll

Plik: UnReg_ZipFolders.bat
@echo off
echo Usuwa z Windows funkcje folderow ZIP
echo.
echo Uwaga:
echo Wymaga ponownego uruchomienia komputera i ponownego
echo powiazania programu z rozszerzeniem .zip
echo.
regsvr32 /u zipfldr.dll

Osobiście wyrejestrowałem sobie Zip Folders i stosuje WinRara. ZipFolders
strasznie długo się ładują jeśli przeglądam foldery przez eksploratora.
Wejście do katalogu Javy SDK powodowało długie mielenie dużego pliku .zip bo
eksplorer chce pokazać ładne drzewko z wewnątrz pliku.

WinRar może koegzystować z Zip Folders, WinZip pewno także. Twój programik
nie potrafił, albo coś próbował poprawić. Po pierwsze powinien się pytać,
pod drugie po odinstalowaniu sprzątać po sobie.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski