Re: Bezśladowa deinstalacja programu

Autor: Andrzej_K <nie_podaje_at_no.spam.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 08:58:00 MET DST

User "Esem" <ads@go.pl> napisał(a)
 w news'ie: news:ca10cc$om1$1@korweta.task.gda.pl

> Czy jest jakiś program, który pozwoli mi kompletnie usunąć określony
> program (z wpisami do rejestru itp.)? Chodzi o to, że mam czasową
> instalkę programu w którym muszę zrobić projekt na uczelnię, a czas
> określony przez producenta nie jest wystarczający. Chciałbym program
> zainstalować i po upłynieciu wyznaczonego czasu odinstalować i
> zainstalowac ponownie. (...)
> [.............]

1. NTG.
2. Ze wzgędu, że to jest grupa hardware'owa
    to proponuję abyś na uczelnię zabierał
    własny HDD.
3. Świetnie to robi "ashampoo_uninstaller_suiteplus"
    pod warunkie, że nadzorował instalację, tzn.
    program jest "przez niego" instalowany - PPM
    na ikonę w tray'u - "Instal an Application" tu
    wskazujesz exek instalowanego programu i
    "szampon" zrobi dwa skany systemu i rejestru
    - przed i po instalacji.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Rzecz w tym że sprawca bylo drzewo i pijany kierowca. Jam mu porzyczalem