Bezśladowa deinstalacja programu

Autor: Esem <ads_at_go.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 07:59:34 MET DST

Czy jest jakiś program, który pozwoli mi kompletnie usunąć określony program
(z wpisami do rejestru itp.)? Chodzi o to, że mam czasową instalkę programu
w którym muszę zrobić projekt na uczelnię, a czas określony przez producenta
nie jest wystarczający. Chciałbym program zainstalować i po upłynieciu
wyznaczonego czasu odinstalować i zainstalowac ponownie. Problem polega na
tym, ze gdy próbowałem to robić normalnie (bez wspomagającego programu),
program i tak wykrywał swoją wcześniejszą obecność.
Teraz mam inny komputer, na którym ten program nie był jeszcze instalowany i
chciałbym posłużyć się takim programem, by móc dłużej popracować.
Być może wyprzedzając niektóre uwagi powiem, ze cracków czy seriali do tego
programu nie ma, a przestawianie zegara systemowego nie skutkuje.
I jeszcze jedno mam W2000.

Z góry dziękuję za pomoc.