Re: Outlook2003

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 21:57:38 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:c9voos$6ei$1@inews.gazeta.pl...

> sie glupio spytam a upgrade sie nie dalo zrobic

Glupio odpowiem ze to wszystko jest po Upgrade :)
tylko jak firma jest "inna" i od 5 lat kupuje legalny soft ,to potem
wychodza takie piekne sumki.
Ja ich podziwiam :)

ale watek byl nie o tym :)
poprostu wkurza mnie ze place i nie mam mozliwosci wybrac co jest dla mnie
dobre a co nie.
Dziekuje Piotrze za programik jest rewelacyjny :)

--
Zdzisław Landowski vel CodeBoy
Athlon XP 1800 + 512MB Ram Kingston