Re: Outlook2003

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 21:57:27 MET DST

Uzytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisal w wiadomosci
news:c9voto$6ei$2@inews.gazeta.pl...

> przed wydaniem takiej kaski wypadaloby przeczytac to i owo o tym co sie
> kupuje - tudziez zrobic male testy na trialach :)

To nie byl wydatek jednorazowy :)
A jak firma zarabia na M$ Office to na nim pracuje , a ze jest czasami nie
wygodny i wie lepiej to coraz bardziej wszyscy szukaja alternatywy, moze dla
Hamerykanow jest to dobre rozwiazanie "nie myslec" ale ja zdecydowanie wole
miec wybor.

--
Zdzislaw Landowski vel CodeBoy
Athlon XP 1800 + 512MB Ram Kingston