Re: Outlook2003

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 20:50:08 MET DST

CodeBoy wrote:

> [...]
> jest zablokowany i nie można tego zmienić. Po otrzymaniu załącznika, którego
> typ pliku należy do poziomu 2, pojawia się monit o zapisanie tego pliku na
> dysku twardym. W przypadku używania serwera Microsoft Exchange administrator
> systemu może dodawać i usuwać typy plików na obu poziomach zabezpieczeń
> poczty e-mail. Jeśli typ pliku zostanie dodany do obu poziomów, będzie
> traktowany jak typ pliku poziomu 1"
>
> Jak ja kocham Microsofta czemu ten program wie wszystko lepiej odemnie ?
>
> po jaka cholere sie miesza w moje ustawienia ?
a ustawiles cos ??

> Ponawiam pytanie, nie wierze ze nie ma nigdzie zadnego klucza w rejesrze za
> to odpowiedzialnego

http://www.microsoft.com/office/ork/2003/three/ch12/OutG07.htm
http://www.microsoft.com/office/ork/2003/three/ch12/OutG06.htm

a jako ze massz Exchange to wszystkim mozesz latwo zarzadzac przez
Outlook security template
http://www.microsoft.com/office/ork/2003/tools/BoxA10.htm

--
Tomasz Onyszko [MVP]