Re: Outlook2003

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 08:29:04 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:c9taka$lq8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hmmm - a F1 tak ciężko nacisnąć?... :))

"Istnieją dwa poziomy zabezpieczeń załączników. Dostęp do plików poziomu 1
jest zablokowany i nie można tego zmienić. Po otrzymaniu załącznika, którego
typ pliku należy do poziomu 2, pojawia się monit o zapisanie tego pliku na
dysku twardym. W przypadku używania serwera Microsoft Exchange administrator
systemu może dodawać i usuwać typy plików na obu poziomach zabezpieczeń
poczty e-mail. Jeśli typ pliku zostanie dodany do obu poziomów, będzie
traktowany jak typ pliku poziomu 1"

Jak ja kocham Microsofta czemu ten program wie wszystko lepiej odemnie ?

po jaka cholere sie miesza w moje ustawienia ?

Ponawiam pytanie, nie wierze ze nie ma nigdzie zadnego klucza w rejesrze za
to odpowiedzialnego

--
Zdzisław Landowski vel CodeBoy
Athlon XP 1800 + 512MB Ram Kingston