Blokowanie OSa a wstrzymywanie systemu.

Autor: Tom <tom632_at_wp.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 18:21:53 MET DST

Mam XP Prof. Jeśli to ma coś do rzeczy to wyłączyłem logowanie przez
alt-del. Po przyjściu do roboty coś mi się zdawało że ktoś mi grzebał w
kompie ( zostawionym załączonym i zablokowanym ). O dziwo zauważyłem, że po
zablokowaniu, jeśli się poczeka aż monitor się wyłączy, niespodziewanie
poruszenie np. myszą budzi komp i.... pokazuje od razu pulpit, a po
blokadzie ani śladu. Zdarzyło mi się to 2 razy w ciągu dnia, choc
niepowtarzalnie bo jak próbowałem to testować przez ustawienie parametrów na
parę minut to jakoś blokada działała. Sądzę że tu ktoś z adminów na pewno
wie o co chodzi i jak dobrze zablokować komp ?

Tomek